سوالات متداول
چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می رسد؟

هیچ کسب و کارموفق و باسابقه درخشان نمی آید بخاطر پول این اعتبار را از بین ببرد.

علاوه برسابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت رزگلد، دارا بودن نمادهای دولتی، به این کسب و کار رسمیت و اعتبار بخشیده است.

همچنین محصولات ارگانیک رزگلد در تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از هزاران مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو نزد مشتریان، شناخته شده است، در ضمن جوابگو بودن شماره های پشتیبانی ثبت شده در سایت و مکان مشخص و ثابت مجموعه رزگلد نشان از سلامت کسب و کار ما دارد.

بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد و جالب محصولات ارگانیک رزگلد لذت ببرید.

 

آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

اگر از کیفیت محصولات ناراضی بودم چیکار باید بکنم؟

محصولات ارگانیک رزگلد، همیشه سعی نموده است که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت محصولات را برای شما مشتریان محترم فراهم نماید. که در این هدف نیز با کمک خداوند متعال و حمایت شما عزیزان توانسته ایم موفق عمل نماییم. اما با همه این توصیفات شما مشتری محترم در صورت عدم رضایت از محصولات دریافتی، با احترام به خواست و سلیقه شما مشتری عزیز و ارجمند، ظرف مدت 24 ساعت، امکان ارجاع کالا وجود دارد و در نهایت احترام مبلغ واریز شده به شما عودت داده خواهد شد.

 

آیا محصولات ارگانیک رزگلد در مشهد و تهران یا سایر شهرها، شعبه دیگر یا نمایندگی دارد؟

بنا به درخواست چندی از هموطنان عزیز برای اخذ نمایندگی در شهرهای تهران، رشت، ارومیه، اهواز انشالله بزودی نمایندگی های مجموعه در شهرهای مد نظر افتتاح خواهند شد و بعد از افتتاح در همین سایت اطلاع رسانی خواهند شد ولی در حال حاضر مجموعه رزگلد در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش از طریق دفتر مرکزی واقع در مشهد مقدس که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی در اسرع وقت به ما اطلاع دهید.

 

آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای عمده قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

بله...

برای خریدهای با تعداد بالا و خریدهای عمده تخفیفات خوبی لحاظ می شود، که جهت اطلاع از میزان تخفیف و شرایط موجود، با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید.

 

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست سفارشی یا پیشتاز، و یا تیپاکس ارسال شده رهگیری کنم؟

بله...

شما برای رهگیری سفارشی که با پست یا تیپاکس ارسال شده می‏‌توانید شماره 24 یا 20 رقمی مرسوله را در قسمت رهگیری سایت پست یا سایت تیپاکس وارد کرده و از وضعیت بسته تان مطلع شوید.

برای انتقال به صفحه پیگیری پست کلیک کنید.

برای انتقال به صفحه پیگیری تیپاکس کلیک کنید.

 

 
سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه روزه تمامی سفارشاتی که قبل از ساعت 10:00 صبح ثبت شده باشند. بعد از پردازش و اقدامات لازم و بسته بندی راس ساعت 12:00 ظهر همانروز تحویل پست می شود و اگر بعد از ساعت مذکور(10:00صبح) ثبت شوند، فردای کاری آن روز ارسال خواهند شد.

 

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل و کالای سفارشی متفاوت است، که شما می توانید با کد رهگیری محصول خود را لحظه به لحظه رهیگیری کرده و پیگیر آن باشید.

 

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

تمامی هزینه‏ های ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل سفارش و نوع ارسال سفارش بستگی دارد، که همه این موارد در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان محترم می‏‌رسد.

 

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت رزگلد امن است؟

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد.

با وجود این شما نه تنها برای خرید از محصولات ارگانیک رزگلد، بلکه در تمامی خریدهای اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

1-با مشاهده قسمت آدرس ( Address Bar )، در مرورگر ( Browser ) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. که وجود https باعث می شود قسمت سمت چپ آدرس یک قفل کوچک و یا رنگ سبز نمایش داده شود.

2-قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

3-برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

4-در موارد مشکوک در میان صفحه پرداخت می توانید با رفرش کردن (تازه کردن) کد کپچا نیز از صحت واقعی بودن صفحه و امنیت آن اطمینان حاصل کنید.

 

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اگر مبلغی از حساب شما کم شده باشد، جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت خود بانک ها متوجه مغایرت شده و خودشان مغایرت‏‌ها را رفع می کنند و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهند. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

مبلغ سفارشم را چطور می‏‌توانم پرداخت کنم؟

شما مشتریان محترم می‌توانید از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت رزگلد، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده برای همه کاربران وجود دارد.

 

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، بهتر است مشتریان محترم سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

ولی بعضا اگر سفارش اینترنتی برای شما مشتری گرامی فراهم نبود، میتوانید با پشتیبانی سایت تماس گرفته و روند سفارش خود را تلفنی انجام دهید.

 

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با پشتیبانی سایت تماس بگیرم؟

خیر...

پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان مجموعه رزگلد با شما تماس خواهند گرفت.

 

می‌‏توانم سفارشم را لغو کنم یا تغییر بدهم؟

پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید، شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح فرمایید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید در مرحله پرداخت، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. لذا همیشه در انجام خرید کالاهای مدنظرتان دقت داشته باشید تا مشکلی در این خصوص رخ ندهد.

با اینحال با احترامی که به همه مشتریان عزیز قائل هستیم، می توانید با واحد پشتیبانی سایت، برای لغو یا تغییر سفارش خود تماس بگیرید.

 

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

تمامی مجموعه رزگلد در تلاش هستند که همیشه وضعیت موجودی و قیمت کالاهای درج شده در سایت بروز باشد، لذا کالاهایی که با وضعیت «موجود» مشخص شده، موجود بوده و قابل سفارش می باشند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و بعد از ثبت خرید شما سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.

 

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت رزگلد برای فروش عرضه خواهند شد؟

اغلب محصولاتی که در سایت هستند سعی می شود که همیشه موجود باشند ولی گاهی به دلایل مختلف مانند تغییر فصل و کمبود موقت محصول، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به ناموجود تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها کاملا مشخص نیست، با این حال مجموعه رزگلد تلاش می‏‌کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.

در صورتی که نیاز مبرم و ضروری برای خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” را دارید، می‏‌توانید با بخش پشتیبانی سایت بصورت ( ایمیل-پیامک-تماس-محیطهای مجازی ) ارتباط بگیرید و از وضعیت کالای درخواستی اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

 

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر...

در حال حاضر تنها کالاهایی که در سایت رزگلد با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند قابل سفارش می باشند.

 

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

محصولات ارگانیک رزگلد با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.

همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شده و با کلیک روی گزینه “سفارش ها” از وضعیت آن مطلع شوید.

توجه داشته باشید که 989981801672+ تنها شماره‌‌‌ایی هست که مجموعه رزگلد از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان رزگلد، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام و برند رزگلد است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به شماره های ثبت شده در سایت اطلاع دهید.

 

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از رزگلد خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله...
پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید و ثبت سفارش در مرحله پایانی و قبل از پرداخت وجه گزینه ارسال به آدرس دیگر را انتخاب کرده و آدرس کامل شخص مورد نظر به همراه کدپستی وارد کرده و در پایین صفحه پرداخت را انجام دهید.

 

برای انتخاب و خرید در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

کارشناسان مجموعه رزگلد تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر محصول در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در رزگلد دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه کالاها، مطالعه نقد و بررسی و ویژگی های محصول، اطلاعات بدست آورید. اما اگر همه موارد فوق جوابگوی نیاز شما نبودند، درصورت داشتن مشاوره بیشتر شما می توانید از ساعت 10 صبح الی 22 شب با شماره مندرج در قسمت پشتیبانی با مشاوران رزگلد مشورت نمایید.

 

کلیه حقوق مادی و معنوی محتویات این سایت محفوظ است